Ofte stillede spørgsmål
Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse?
Har du ikke fået en ordrebekræftelse pr. mail, kan din e-mailadresse være indtastet forkert. Ring på tlf: 29220258 eller skriv til kundeservice på butik@lampehuset.dk, der hurtigt kan rette din e-mailadresse.
Når jeg har købt en vare, hvornår bliver beløbet så trukket på min bankkonto?
Først når varen er afsendt, bliver beløbet trukket fra din bankkonto.
Hvordan bliver min bestilling leveret?
Lampehuset-jyderup.dk sender alle varer med GLS. Du kan enten vælge at få dine lamper leveret i en pakkeshop eller på dit arbejde. Din bestilling bliver leveret inden for 8 hverdage. Mange gange bliver varerne sendt allerede samme dag, som du bestiller.
Har lampehuset-jyderup.dk en fysisk butik?
Ja, vores butik ligger på Holbækvej 99, 4450 Jyderup.
Hvordan får jeg min vare til reparation?
Skal du reklamere over din vare, får du den hurtigste og nemmeste service ved at kontakte os på butik@lampehuset.dk.
Hvordan handler jeg?
Hvis du har fundet din vare:
1) Du lægger varen i din indkøbskurv ved at klikke på “Tilføj til kurv”. Der kommer nu en barre lige over produktet, hvor der står “Varen blev succesfuldt tilføjet til din kurv.” Tryk på “Se kurv” for at gå igang med betaling af din vare/dine varer.
2) Her kan du tilføje flere af samme vare eller fjerne varen helt. Her kan du også indtaste din rabatkode, hvis du har modtaget sådan en. Til sidst kan du også gå til kassen.
3) Tryk på “Gå til kassen” for gennemførelse af købet. Herefter skal du indtaste dine personlige oplysninger og du kan ligeledes logge ind som bruger, hvis du er oprettet. Tryk “Fortsæt”.
4) Herefter kan du redigere dine oplysninger eller vælge en anden leveringsadresse. Tryk derefter “Fortsæt”.
Derefter kommer du til forsendelse, hvor du igen har mulighed for at ændre dine oplysninger og hvor du får valget mellem at din gratis levering vil ske med GLS. Tryk herefter “Fortsæt”.
5) Du kommer nu til betaling, hvor du skal vælge hvilket betalingskort du ønsker at benytte. Vi har en aftale med Epay Payment Solutions, som gør du kan betale med VISA, Mastercard, Dankort samt Mobile Pay. Du skal ligeledes godkende dit køb, samt vores forretningsbetingelser. Du kan læse om forretningsbetingelserne, ved at trykke på det linket, på samme side. Tryk herefter “Godkend”.
6) Du skal nu indtaste dine kort oplysninger. Tryk herefter “Gennemfør betaling”.
Hvis du ikke har fundet din vare:
Du kan søge varer på flere forskellige måder.
I højre side af skærmen øverst er søgefeltet, her kan du skrive dit søgeord.
Du kan søge på en specifik lampe ved f.eks. at skrive ”AJ væglampe”, ”PH pendel” eller lign.
Endvidere kan du i menuen til venstre side søge efter lamper, tryk på Væglamper, hvis du søger efter en væglampe.
Herefter vil alle vores væglamper vise sig. Bagefter kan du minimere udvalget ved at sortere efter pris, eller relevans.
Når du har fundet den ønskede lampe gennemfører du betalingen som ovenfor fra punkt 1.
Varesøgning
Hvordan finder jeg frem til en bestemt vare?
Du kan søge varer på flere forskellige måder. Du kan søge efter et bestemt mærke eller varekategori, ved at indtaste søgeord i søgefeltet oppe i højre side, eller bruge links til varekategorier i venstre side af skærmen.
Hvordan kan jeg vælge en vare efter mit behov?
I højre side af skærmen er søgefeltet, her kan du skrive dit søgeord. Det kan f.eks. være ”AJ væglampe”, ”PH pendel” eller lign.
Endvidere kan du i menuen til venstre side søge efter lamper, tryk på Væglamper, hvis du søger efter en væglampe.
Herefter vil alle vores væglamper vise sig. Bagefter kan du minimere udvalget ved at sortere efter pris, eller relevans.
Bestilling og betaling
Hvordan kan jeg bestille varer?
Se “Hvordan bestiller jeg” eller ring eller skriv til lampehuset-jyderup.dk’s kundeservice på 29220258 eller butik@lampehuset.dk.
Så bliver du guidet rundt i web-shoppen.
Hvordan kan jeg betale?
Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af Dankort, VISA,Mastercard samt Mobile Pay. Du kan se samtlige omkostninger i trinnet før, du godkender din ordre.
Kan jeg betale efter, at jeg har fået varerne til døren?
Nej. Du skal angive betalingskortinformation for at afslutte dit køb i lampehuset-jyderup.dk’s web-shop. Vi trækker dog først beløbet fra din bankkonto ved afsendelse af varerne fra vores lager.
Kan jeg bestille pr. mail eller pr. fax?
Nej. Af sikkerhedsårsager accepterer vi ikke bestillinger på mail eller fax. Du kan ringe til kundeservice på 29220258, hvor du kan blive guidet rundt i web-shoppen og kan få hjælp til at lægge varer i indkøbskurven, men du skal aktivt deltage i købeprocessen.
Er det sikkert at betale online med betalingskort?
Lampehuset-jyderup.dk anvender et meget sikkert betalingssystem: ePay Payment Solutions. Betalingerne går gennem ePay Payment Solutions via PBS. Dine betalingkortoplysninger er beskyttet og krypteret, når de sendes til behandling ved ePay Payment Solutions. Det betyder i praksis, at al indtastning af betalingskortoplysninger sker via ePay Payment Solutions. Lampehuset-jyderup.dk får derfor ikke kendskab til det, du indtaster, men får besked om transaktionen er godkendt eller ej.
Bliver mine penge hævet umiddelbart efter, at jeg har bestilt?
Vi trækker først beløbet fra din bankkonto ved afsendelse af varerne fra vores lager.
Forsendelse og levering
Hvilke leveringsmuligheder har jeg?
Lampehuset-jyderup.dk sender alle varer med GLS. Alle køb er fragtfrit leveret ved køb for over DKK 1000,00.
Hvor lang tid tager leveringen?
Leveringstiden hos lampehuset-jyderup.dk er op til max. 7 hverdage, dog kan der ved special lamper godt gå op til 3 uger inden levering.
Kan min bestilling leveres på en anden adresse end faktureringsadressen?
Ja. Du skal blot udfylde en ønsket leveringsadresse under din bestilling.
Kan jeg ændre leveringsadressen?
Nej, umiddelbart ikke da lampehuset-jyderup.dk allerede ved ordremodtagelsen registrerer din forsendelse hos leverandøren.
Hvad sker der, hvis forsendelsen bortkommer under leveringen?
Lampehuset-jyderup.dk efterlyser forsendelsen i samarbejde med GLS. Denne efterlysning tager 3 til 5 hverdage og hvis pakken ikke dukker op til den tid, vil din bestilling blive ekspederet på ny, uden nye omkostninger for dig.
Hvilket dokument har jeg som bekræftelse på bestilling?
Når du har godkendt din ordre, får du automatisk en ordrebekræftelse på din mail. I ordrebekræftelsen står der, hvilke varer du har bestilt og betalt for. Gem eller udskriv din ordrebekræftelse, da den samtidig gælder som garantibevis
Returnering og fortrydelse
Hvad hvis emballagen er beskadiget, når jeg modtager varen?
Når du modtager dine varer, skal du huske at kontrollere dem for synlige skader. Hvis emballagen er beskadiget, eller har andre synlige tegn på defekt, skal du kvittere for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet eller helt nægte at modtage varen og lade chaufføren tage den med igen.
Se mere om returnering af defekte varer her
Hvordan reklamerer jeg?
Lampehuset-jyderup.dk giver dig 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
Hvilket beløb får jeg tilbagebetalt ved returnering?
Du betaler selv fragten ved fortrydelse.
Ved reklamation tilbagebetaler lampehuset-jyderup.dk varens pris inkl. fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Ved en elektronisk banktilbageførelse kan der gå op til 30 dage.
Læs mere om refundering her
Kan jeg tilbagesende en vare, jeg ikke er tilfreds med?
Ja, du kan sende din vare retur i op til 14 dage efter modtagelsen og få returneret varens pris ekskl. fragtomkostninger.
Har du fortrudt købet, betaler du selv for returneringen.
Har varen været monteret eller vises der på anden måde tegn på slid, brug og/eller skader forbeholder vi os retten til at afvise at tage den retur.
Se mere om returnering af varer her